Monday, April 27, 2015

ביקורת על Brainit - אימפריית הפשע

הביקורת המלאה לפניכם. בשביל סיכום, גללו לסוף העמוד.

הפעם הגענו ליפו. בשכונה ידידותית ביום ואפלולית בלילה, בחצר פנימית של בניין גדול, יורדים במדרגות ומגיעים למעין חצר גדולה ומעוצבת שמובילה ללובי קטן עם ספה.
הפעם ניגשנו ישר ולעניין ותוך כמה דקות כבר היינו בחדר.

התמה של החדר מורגשת מהשניה הראשונה. כשמוזיקה קלילה משנות ה30 מנגנת ברקע והאווירה האפלולית והמאובקת קלות אופפת אתכם, לא קשה להאבד בסיפור. המקום מעוצב מאוד יפה עם לא מעט אביזרים דקורטיביים שמשרים אווירה מאוד אותנטית. האביזרים והגדג'טים שיצא לכם לשחק איתם הם עתיקים והומרו בצורה טובה לעבודה עם חידות מודרניות. מאחורי כל החזות הישנה מסתתר מערך אלקטרוני נרחב ששולט בחלק גדול מהחידות בחדר.

לקח לנו 50 דקות לעבור את החדר הפעם כי נתקענו על חוסר תשומת לב שלנו לפרט מסויים. החידות בחדר הן תמתיות ברובן וקשורות לעלילה. הן הוגנות, אך מדי פעם נתקלנו בחידה שפתחה משהו או יצרה תגובה שלא שמנו לב אליה. מצד שני, נאמר לנו שהם עובדים על לסדר גם את זה. החדר הוא בגדול חדר לינארי והחידות הן בעיקר חידות פיזיקאליות. ההשקעה בפרטים הקטנים בתפאורה של החדר ובתגובתיות של החדר והחידות שלו ניכרים לעין והאלקטרוניקה שבחדר מוחבאת מספיק טוב בשביל להאבד לשעה בעידן קצת פחות מודרני.

סיכום:
הדירוגים הם מ1 עד 5.
רמת קושי - 3 - לא קשה בצורה יוצאת דופן אבל גם לא קל מדי. מתאים למתחילים וליותר מנוסים.
הוגנות - 4 - המשחק הוגן. הקשר בין החידות לרמזים בד"כ ברור והגיוני.
חידות - 3 - חידות טובות ומוצגות בצורה טובה ומושכת. רוב החידות לא קשות מדי.
תמה - 5 - סיפור הרקע מעניין, האווירה במקום והעיצוב מצויינים.
נטול ציד מפתחות* - 2 - אין הרבה ציד מפתחות.
תלות בידע קודם - אין.



מחיר לארבעה: 310 ש"ח באמצע השבוע (א'-ד'), 360 בסוף שבוע
עיר: תל אביב


במשפט: חדר יפה ומעניין. להאבד קצת בעולם אחר.








* ציד מפתחות - חיפוש מפתחות או חפצים אחרים בצורה אקראית בחדר וללא הכוונות ע"י סריקה שיטתית של כל דבר בחדר. אמנם הניקוד הוא גבוה על פחות ציד מפתחות אבל זה עניין של טעם ויש אנשים שאוהבים את הריגוש שבלמצוא דברים בחדר. מתאים במיוחד לילדים שיתקשו עם החידות אבל יאהבו לחפש דברים בחדר.

No comments:

Post a Comment